08 juni 2008

det börjar vara dags...

Nu så är det inte länge kvar före det börjar denna stränga mat diet...
Men jag måste försöka fastän det känns hopplöst nu till en början...

Denna dag har det då ätits en hel del, mest för att njuta och lite för att bli led allt godis och sötsaker...
Ja jag vet jag är helt hopplös, men en gottegris har jag alltid varit, så kanske det blir till något denna gång nu och som tur är man inte ensam för då skulle det absolut inte gå.. tur att A också ska hålla denna stränga diet, för då är det en känsla man har att klarar hon det så kan jag ju inte vara sämre...:)

Igår var vi ju då på Bodycombat och det var superkul, när man var där så märkte man hur mycket man har saknat bodycombaten... där fick man svettas och härlig musik hade de och man blev på jätte bra humör sen! Mera sådant Tack!

Imorgon så är det första semesterdagen och då ska jag börja se på case uppgiften... not fun...

Sen så har vi PT träff där Powerwalk och muskelträning står på schemat.

Efter det så beger A, L, S och jag oss iväg på Tupperware party som en vid jobbet har ordnat, ska bli skoj! Har aldrig tidigare varit på Tupperware party... Få se hur mycket pengar man nu slösar....:P

Nu väntar sängen och en bok.

God natt

Inga kommentarer: