01 juni 2008

Kalas

Då var det söndag då, och jag känner att jag håller på att bli förkyld min näsa är riktigt konstig...:( Jag vill som inte bli sjuk nu, det är så typiskt att man ska bli det när man har börjat träna med en PT...:(
och snart ska jag ha semester också, bara denna veckan i jobb och så är jag ledig 2 veckor..:)
Hur skönt ska inte det bli då?
Hoppas att det fina vädret håller i sig, men det gör det väl knappast, det kommer att regna på semester så att man säkert ska ångra sej att man tog semester nu!

Idag ska vi på kalas, min mamma fyllde år när vi var i storstan så idag ska vi hem och fira henne...:)
Hoppas hon gillar vår present!

Sen ikväll skulle jag verkligen behöva ta tag i saker som gäller vårt bostadsbolag, är mycket jag skulle behöva få gjort..
måst se hur länge vi är hemma i k...

bye bye

Inga kommentarer: