07 juni 2008

SEMESTER och bodycombat

Jag glömde ju att berätta att jag nu har 2 veckors semester...:)
Det ska bli skoj och skönt och jag hoppas på bra väder men det kan det väl inte vara ännu i 2 veckor? eller kan det? Det är upp till bevis...

Dock första veckan måste jag göra klart min case uppgift, för den har jag ännu inte börjat på och den ska vara inne 16:de.... uuuuuuuuuuupppppppppps....

Men no panic, får jag hoppas, det återstår att se...:)

Nu sitter jag faktiskt också och förbereder mej inför Bodycombat träningspasset...:) ska bli skoj, för det är månader sen jag senast har varit på ett bodycombatpass...

Träningen har annars för övrigt börjat bra... med detta träningspass inräknat har det blivit 3 träningspass denna vecka, så som det har stått på vårt träningsprogram, dessutom har jag vardagsmotionerat så gott som dagligen... för jag har cyklat till jobbet 4 av 5 dagar denna vecka..:)
Och det har varit hur skönt som helst, har funderat här i veckan varför jag inte har börjat tidigare.... men jag hinner ju nog här mellan mina semesterveckor!

Nu ska jag byta om till träningskläder, för jumppa vill jag inte i nattlinne...:P

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: