14 juni 2008

en del fusk och sjuk kropp

Efter måndagens och tisdagens diet så har jag fuskat en hel del, jag tog mej en tankeställare att varför ska jag vara sådär sträng med mej?

Så jag beslutade mej själv för att ta allt med en nypa salt...:)
Så nu ska jag koncentrera mej på träningen först och främst, sen när jag får det att funka så kommer jag att börja tänka mer på maten...

Men nog ska jag ändå tänka på tallriksmodellen... men det är inte så lätt...

Och allt det goda kan man ju inte bara lämna... eller hur?
Mat är för gott helt enkelt...:)

Så allt tar jag med en nypa salt!

Sen efter måndagens träning så har jag knappt kunnat gå, har varit så sjuk i mina benmuskler så det har varit hemskt... idag är första dagen som jag kan gå helt normalt....:)

Men iaf så var vi ändå på step och pump på tisdagen men det var nog helt bortkastat för det gick ju inte att hoppa upp på brädan heller, så på onsdagen tog vi paus och så for vi på bodycombat på torsdagen till fitness...

Och vid fitness fick man nog en bad feelis men det hjälps inte...
Har alltid haft svårt för människorna där och det var rikigt hopplöst på bodycombat passet så jag tror inte att det blir flera bodycombat pass där inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra, så kan du äta lite paj och... ja, sallad?;) Vad hände vid fitness?